dissabte, 12 de juliol del 2008

Festa a Martinet

Ja és la quarta festa major que vaig aquest any. Vaig començar, com no, amb la del meu poble. De moment el llistat de festes assistides és curt, però ja anirà augmentant, fins a finals de setembre. Fem llista:
Prullans
Bellver
Alp
Com ja veieu, tots els pobles estan a la Cerdanya, però això no vol dir que no m'arribi a les festes de l'Alt Urgell, eh? que alguna també hi vaig, però clar, ja em queda una miqueta més lluny.
La festa de Martinet començava ahir, però com és evident el plat fort sempre és el dissabte nit, amb un parell d'orquestres que amenitzaran un ball típic de festa major, d'aquests que tant m'agraden i on trobes tot de coneguts de les comarques dels voltants.
Què boniques són les festes majors de pobles. Amb aquest salero ballant pasdobles, amb el got de gin-tonic a la mà.

3 comentaris:

Sergi ha dit...

Et diré que a mi no em fan ni fred ni calor, però m'ha fet gràcia llegir 'Alp'. Jo hi estiuejava de petit, i no tenia ni idea de que la festa major fos per aquestes dates. Quan hi anava tampoc tenia edat de sortir massa.

trena ha dit...

Aixxx... jo sempre em perdo les festes de Prullans... En fi, a veure si l'any que ve...

I escolta, el cap de setmana que ve on hi ha festa?

Petons!

Anònim ha dit...

qina gràcia! mentre estaves de festa a Martinet jo estava a Estana de campaments amb el Cau,,, havíem pensat baixar,,però.. la responsabilitat,, jeje
potser ens hauriem conegut, qui sap! jeje
salut!