dijous, 18 de desembre del 2008

A tu, luky_jr, que ja no hi ets

Perquè en aquella època érem el luky_jr i la |y4.

Per les llargues hores que ens vam passar via internet xerrant abans de trobar-nos.

Perquè tu em deies "Jo se qui ets" i jo et responia amb un "doncs jo no", i em contestaves "tu i jo ja ens coneixem"

Perquè quan ens vam trobar ja sabíem que passaria

Perquè tot va començar un cap d'any

Perquè vam estar junts

Perquè ho vas ser tot per mi, i ho vaig ser tot per tu

Per aquella veu que quan escoltava m'agradava tant

Per les vegades que t'ho havia dit, i les que encara t'ho hauria hagut de dir

Per aquell programa de ràdio que vam fer, i amb el que vam riure tant

Per les llargues hores que vaig estar parlant de tu aquell any, i les vegades que em venies al cap anys posteriors

Per les converses en el messenger en les que m'assaltaves amb un "Hola fea" molt carinyós a altes hores de la nit

Per l'enveja que deies que em tenies per haver pogut estudiar el que t'agradava

Per cada vegada que em demanaves l'opinió de les teves obres

Perquè ets un gran exemple de valentia i força

Per l'enyorança, i els records

Per tot, perquè eres tu, per... perquè no tinc paraules per dir tot el que et trobaré a faltar, malgrat no haver estat al teu costat físicament durant molts anys.

A tu, luky_jr, que ja no hi ets

No t'oblidaré

|y4

3 comentaris:

Pastoret ha dit...

Per aconseguir emocionar-me escrivint sobre algú de qui no havia sentit mai a parlar...

Gràcies

annna ha dit...

tot allò que m'agradaria que algú digués de mi en qualsevol moment de la historia de la vida.
preciós!


asiau!

EL RINCON DE LUKY ha dit...

Hola supuso que si et dic q soc al LUKY , sabras qui soc, evidentment al pare del LUKY_JR , estío molt content, q sense voguer e trobalt aquestes parables fetes per tu, a sigut casualidad de la vida, de trobarla, i la veritat me has deixat diantre de la desgracia , un somriure , gracies per tot

per si no u sas els amiss fan fer a un grup del facebook per recordar al XAVI( Luky_jr.

at paso la dreça:
https://www.facebook.com/groups/46910620247/

gracies de cor......