dimarts, 13 d’abril del 2010

Dimarts i 13... un any i un mes més tard

Sembla que m'he entretingut més del que em pensava...


Sembla que he tingut un pèl abandonat aquest espai tant meu a la xarxa... (val a dir, tant meu i tant dels altres)


Sembla, això si, que no s'ha mogut del lloc i això m'alegra...

Ara retorno a l'escriptura, i és per mi, i també per a aquells lectors que em van seguir en algun moment, i que espero amb ànsia que em tornin a seguir.

Després de marxar a comprar xupa-xups el dia 13 de Març del 2009, i perdrem pel camí... (imagineu-vos quin camí més llarg he recorregut, cal dir que a part de llarg també força carregat d'emocions i històries que mica en mica anirem descobrint) ara retorno, i us vull regalar les meves paraules, una mica renovades perqué l'edat és un punt, ja ho sabeu.

Per agrair-vos, a tots els que esteu aquí, ja que avui és Dimarts i 13 cal fer honor a aquesta bona tradició. Perqué avui és el dia blocaire i personal del xupa-xups. Per aquesta raó us regalo a tots un xupa-xup virtual, preneu-lo i assaboriu-lo en honor meu.




Gràcies a tots per la vostra paciència.

3 comentaris:

Sergi ha dit...

Gairebé no m'ho podia creure quan he vist el teu nom al reader!! Mai és tard per tornar, sigues benvinguda de nou a la catosfera, i espero que sigui per llarg temps. Bentornada Yourwinter!

Salvador ha dit...

Quina sorpresa tornar a veure't a dalt de tot del meu blogroll després de tant de temps. A veure si ara m'hi poso jo que també fa gairebé un any que no escric res.

Roc Sang ha dit...

Visca!! :D :D
Quina alegria retrobar-te! Jo ja vaig abandonar el bloc conscient del que feia, i molta gent que seguia també va plegar... però de tota manera, de tant en tant, remiro el reader i les sorpreses en forma de post que hi surten. A veure si les teves abunden!!
Ah, per cert, com a curiositat, el meu últim article va ser el 17 de març. Quatre dies ens dúiem!