dimarts, 24 de juny del 2008

S'ha acabat

Si, s'ha acabat, la meva estada a Ávila, el meu intercanvi universitari.

Ja he tornat d'Ávila, i de moment, no hi ha previsió de tornar-hi més que per fer visites ocasionals a companys i anar a fer una visiteta a les muntanyes de Gredos, que la veritat m'han quedat pendents.

Ara de moment m'espera un estiu per davant, i que espero que sigui dels millors dels últims anys, i que vingui carregat de bones sorpreses i bones companyies. El lloc, ja és l'ideal, ara falta que la resta vagi sorgint.

Només una última cosa, ja torno a donar guerra a Catalunya, amb lo tranquils que estàveu.

2 comentaris:

Sergi ha dit...

Me n'alegro, la veritat. Encara que puguis enyorar-te una mica de la gent o el lloc que t'ha acollit aquest temps (per dir-ho d'alguna manera), sempre està bé tornar a casa. Benvinguda.

Anònim ha dit...

Oh, ja podràs xerrar diàriament i amb naturalitat la teva llengua :p Quina enveja, jo ho començo a enyorar.