dimecres, 30 d’abril del 2008

Treballs

Després de passar-me una setmana teclejant, i teclejant, lletres en un idioma que no és el meu, i que ademés se'm fa difícil de escriure. Si senyor, ahir vaig acabar un d'aquells treballs que et vols treure de damunt el més aviat possible... finalment me'l vaig treure de sobre.

La veritat es que em vaig treure un pes força gran de sobre, 42 pàgines de la història de les noves tecnologies musicals, sembla que no, però pesen. I si a més hi afegim que el treball, evidentment, era escrit en castellà, encara em cansa més pensar-hi. Potser és cert que no sabem escriure bé el castellà... resulta que moltes de les construccions gramaticals que feia, eren catalanes i clar, per a mi tenien sentit, però no eren correctes. A més, això d'està pendent de si escric i o y... uff!

Lo dit!, que ara ja està entregat i ja només em queden 4 treballs per fer. Un d'aquests, juntament amb el que ja he entregat em suprimirà un examen, en concret, un examen d'aquells que tots els estudiants de magisteri musical desitjarien que els hi suprimissin. Em suprimirà el examen de Història de la Música.

A que està bé?


2 comentaris:

Vier ha dit...

Jo també em perdo molt a l'hora d'escriure en castellà :(

En qualsevol cas, celebro que t'hagis pogut escaquejar d'un final que fa cara de ser d'allò més empipador.

Sergi ha dit...

El gran pes que t'has tret de sobre és l'examen, i no el treball!!

A mi també em passa que em costa escriure en castellà. Vaig molt més lent i m'he de pensar les coses mil cops. No és que no en sabem, però és que molts no som bilingües totals, tendim més a una llengua i l'altra ens costa més. Hi ha qui si que és capaç de fer-les servir indistintament.