dissabte, 5 d’abril del 2008

MEM - Concurs

Ho se, últimament no he penjat els mems que m'heu passat, em sap molt greu! però es que he anat mancada de temps.
En Roc amo i senyor de Fotolog m'ha passat aquest mem concurs, provinent de helektron.com. Segons diu el propietari d'aquesta web, sortejarà una nintendo DS, entre tots els que pengin el seu enllaç a la seva pàgina i a més nominin a 5 persones més. Així que tal i com diu que hem de fer, ho provarem, no hi perdem res. Aquí van els meus nominats.

Laura
Mani, fill de Mani
Terra
Vier
Xexu

Bé, per provar-ho no hi perdem res. Ara vaig a deixar-li al propietari de helektron un comentari per a que m'apunti al sorteig, segur que està intentant aconseguir el post amb un número major de comentaris... jejeje

Sort!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Segur que serà el seu article més comentat i, en tot cas, el guanyador del concurs serà ell perquè amb tantes visites guanyarà popularitat. N'hi ha que en saben :p

Sergi ha dit...

T'ho agreixo molt, però no segueixo memes d'aquests creats per gent que només vol que el seu nom surti a tot arreu, així que amb el teu permís, no el seguiré. A més, no sé si creure'm això de la DS. Sigui com sigui, gràcies per pensar en mi.

Vier ha dit...

Estic amb el XeXu. No em fio un pèl d'aquest tipus de coses, però gràcies igualment!