diumenge, 14 de setembre del 2008

Finalitzant, però amb festa!

Definitivament, l'estiu ja s'ha acabat. Ara si que ja hi ha el retorn a la semi-rutina. Aquest estiu ha donat molt de sí. He treballat, he tingut vida, he conegut gent, he anat de festa major, he marxat de vacances, etc.


Si, un estiu complert complert. Però aquest post, que posa fi al meu estiu, estarà dedicat a aquella llista de festes majors a les que havia d'assistir, i que majoritàriament ja he assistit. D'aquesta manera, s'inicien els posts per explicar una mica que tal l'estiu.

Com ja heu llegit, en posts anteriors, anava fent una llista de festes majors. Aquí us deixo la llista de festes actualitzada a data d'avui.

Prullans
Bellver de Cerdanya
Alp
Martinet
Puigcerdà
Trobada d'acordionistes d'Arsèguel
Travesseres
All
Festa del Llac (Puigcerdà)
Montellà
La Seu d'Urgell
Ger
(...)

Bé, la llista encara no s'acaba aquí, perquè com molts sabreu, avui comença Santa Tecla 2008, i per tant, encara em quedarà per afegir-hi aquesta gran festa tarragonina, a la que, per descomptat, algun dia assistiré, tot i que la meva terra ceretana em crida amb tanta ànsia, segur que ho podré fer tot.


Així que, pels que no ho sabeu encara, del 14 de Setembre fins al 24 de Setembre, són les festes de Santa Tecla de Tarragona, i són patrimoni cultural de la generalitat, així que un cop a la vida, encara que sigui, s'han de visitar. jejeje Jo com cada any, aniré a buscar el barrilet per poder seguir la col·lecció.

1 comentari:

Sergi ha dit...

L'únic defecte que té Santa Tecla és que coincideix amb la Mercè a Barcelona...

Jo havia estiuejat a Alp quan era molt petitet... no estava jo per anar de festes majors...