dijous, 27 de març del 2008

He vist nevar

Avui he fet un viatget cap a la meva terra, el meu estimadissim Pirineu català. Tenia que anar a fer unes gestions a Puigcerdà i mira, he aprofitat per donar un tomb per la vila, encara que ha estat un tomb breu perquè, entre que no havia esmorzat i que nevava, doncs m'he amagat de seguida a la Granja del carrer Major, a fer una crep i un café amb llet calentó. La veritat es que és molt maco veure caure la neu des d'una finestra, però al carrer no venia massa de gust estar-hi.

Quan me n'he anat cap al meu poblet, a dinar abans de tornar cap a terres tarragonines, m'ha enganxat una nevada d'aquestes que sembla que ho hagin de deixar tot blanc i amb un pam de neu, però re de re, al final la neu no ha quallat i he pogut marxar cap a terres tarragonines a fer feina abans de tornar cap a terres castellano-lleoneses. Però jo que em pensava que aquest any no veuria caure neu, i al final ha estat de la forma més inesperada possible. Quina al·legriaa!

He vist nevar!!

3 comentaris:

kapde ha dit...

Jo si que vaig veure'l nevat-nevat, el nostre poblet.

El matí del dilluns hi havia una mà de neu. Quan em vaig despertar ho vaig veure i vaig quedar cegat.

Me'n vaig tornar a dormir fins que fongués una mica :p

Petonets.

Sergi ha dit...

Oh, ja tinc ganes de veure'n també, però crec que a Barcelona no se'n veurà ni un floc, i dubto que pugui anar a cap lloc per veure'n.

Què és això de que tornes a Àvila?? Jo pensava que ja et quedaves aquí... hi haurà més cròniques de darrera la porta?

Anònim ha dit...

Que bé :)
Ui si en fa, de temps, que no veig nevar, jo!