dimecres, 12 de març del 2008

Torno a casa

Ja he tornat a la rutina de les classes universitàries. Quina cosa més estranya.

Divendres vaig acabar les pràctiques. Entre acomiadaments emotius i felicitacions per la bona feina em va ser molt difícil abandonar l'escola on havia passat les últimes 7 setmanes, ademés sembla mentida que hagi passat tan de temps des que vaig arribar de nou a Àvila desprès de nadal... ahir m'adonava que ja fa 8 setmanes que estic a Àvila...

8 setmanes!!! no em puc creure que hagi passat tant temps sense veure ni trepitjar terres catalanes. Però ja s'ha acabat, demà ja me'n torno cap a Catalunya. Torno a desfer aquell camí que deia que feia a
aquí. Gairebé 700 km i 7 h de conducció, però que em permetran poder dormir a casa meva, al meu llit, amb el meu coixí... i sobretot, menjar tot allò que aquí no puc!

5 comentaris:

Lluís Biosca ha dit...

Benvinguda a casa doncs!!!

Una abraçada

Lluna ha dit...

Quan ets lluny de casa t'adones dels petits plaers que ara et manquen com el llit de casa, la família, els amics, parlar en català, el pa amb tomàquet... Benvinguda a Catalunya! ;)

Laura ha dit...

Benvinguda a casa de nou!!!
Encara aniré a l'alçada de Fraga a penjar d'un pont de l'autopista un troç de tela on hi digui: BENVINGUDA!!!
MmMmM no seria pas una mala idea, no.

Sergi ha dit...

Doncs tota aventura s'acaba, i aquesta ha arribat a la fi. Segur que l'experiència ha estat molt positiva, però ara tocarà fer-te un futur aquí. Vol dir això que no hi haurà més cròniques de darrera la porta? És clar, ja ho entenc, la vaga dels guionistes...

Vier ha dit...

Feliç retorn, profe!