dilluns, 25 de febrer del 2008

Amb la flor al cul

Vaig néixer amb la flor al cul. Cada dia que passa n'estic més i més segura. I creieu-me quan us ho dic. Per aquesta mateixa raó, em sento d'allò més afortunada. I com que és així, vaig a compartir amb tots vosaltres el perquè de la meva sort.

De l'última cosa que m'he adonat és, que quan em vaig compar el meu cotxe, meravellós cotxe que ja en te 23.000, doncs sense demanar-ho, ni tan sols avisar-me, els venedors del concessionari on vaig comprar el meu cotxet, em van incorporar unes prestacions que pocs cotxes tenen, al menys jo no he aconseguit veure-les a gaires. Doncs, aquestes prestacions, quan les saps utilitzar i hi has agafat pràctica, són d'allò més còmodes i fins i tot pràctiques, us ho ben juro.

Val a dir que quan em van donar el cotxe, com ja he dit, no em van avisar de que m'havien incorporat quelcom especial, quan me'n vaig adonar podria haver anat a preguntar-los-ho, però sincerament, possiblement m'haguessin tractat de una mica boja, així que van anar passant els dies i vaig anar veient que algun que altre cotxe també l'incorporava aquesta prestació. Xerrant amb la gent em vaig recordar de el que deia el manual del bon conductor, tots els cotxes ho porten de sèrie, independentment del model, marca i fins i tot de la mida.

Creieu-me que, no m'ho podia creure... Però, cabil·lant, cabil·lant vaig pensar: "ai, carai! serà que s'espatlla molt aviat i la reparació deu ser molt cara..." però jo com que sóc de provar coses fins que ja no poden més i s'espatllen, segueixo usant aquest quelcom que incorpora el meu cotxe i que encara funciona. Puc dir-vos que fa més d'un any que l'uso i encara no se m'ha espatllat, ni m'ha deixat de funcionar, ni m'ha donat cap problema, no com a d'altres cotxes que veig circular.


Veieu com tinc sort? Amb tot l'ús que li dono, i les llumetes taronges del lateral del meu cotxe segueixen funcionant. Per cert, crec que se'n diu intermitent, per si algú se n'ha oblidat de la seva existència degut al mal funcionament o no funcionament que tenen aquests en el seu cotxe.

Reiterant-me per dècima vegada consecutiva, sóc afortunada, els intermitents del meu cotxe, malgrat que els poso cada vegada que fan falta, no s'han espatllat.

6 comentaris:

Laura ha dit...

A mi em passa el mateix!!! Em continuen funcionant!!! I també sóc afortunada, afortunadíssima, com tu, ja que a la majoria dels demés cotxes no els funcionen. Perqué ... no els hi funcionen, oi?



Molt ben aconseguit el post Yourwi, molt ben aconseguit. Tenies raó al post de dissabte sobre les publicacions de bona qualitat.

B7s

PetitaCriatura ha dit...

Ara ho entenc! Resulta que qui no posa l'intermitent no ho fa pas perquè no sàpiga conduir, sinó perquè se li ha espatllat la llumeta!! Què en sóc de malpensanda, pobrets...

Encantada d'haver descobert el teu blog! Hi tornaré!

Anònim ha dit...

hehehe Molt bo!

A mi també em molesta que no facin servir els intermitents, especialment a les giroles.

Salut!
Per cert, vaig llegir les teves diculpes per inactivitat. Jo no em disculpo, però ja som dos igual!

Anònim ha dit...

hehehe Molt bo!

A mi també em molesta que no facin servir els intermitents, especialment a les giroles.

Salut!
Per cert, vaig llegir les teves diculpes per inactivitat. Jo no em disculpo, però ja som dos igual!

Eva ha dit...

ei doncs si que tens sort si, això que et funcionin els itnerminetns és un LUJAZO! jajaja

Jesús M. Tibau ha dit...

Massa gent oblida la seva existència, o se'n recorden massa tard.
Va bé fer una mica de repàs de tant en tant, i si és amb sentit de l'humor, millor.