divendres, 1 de febrer del 2008

La culpa es toda de la Catalana

Les aventures a la Caseta, sembla que no cessen encara que jo no hi sigui. Però resulta què, aquestes les he provocat jo. O al menys això diuen les meves estimades ex-companyes.

Resulta que arrel de les queixes que vaig fer jo al cura respecte al soroll i el poc respecte que tenien les meves companyes de les hores de silenci, el nostre mossèn ha anat a passar la nit a la Caseta de muñequitas. Però elles han tingut una avantatge, ha estat que les ha avisa't de que hi aniria i llavors clar, segur que allò semblava pitjor que un convent. No ho se, no hi era per comprovar-ho.

De tot això, me n'he assabentat per casualitat. Però, perquè no he les he vist gairebé en tota la setmana des que vaig fer el meu trasllat.

Resulta que les mosses estaven rebotadíssimes perquè ha anat a controlar-les i a veure què feien. Es clar, ja no tenien tota la llibertat per deixar entrar als seus nuvis, i per fer el boig i córrer tot cridant pels passadissos.
Què hi farem! ja els està bé empleat.

Això si, "la culpa es toda de la Catalana".

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Renoi, com està el pati...

Laura ha dit...

Esa catalana .... Esa Catalana!!!!
B7s

Sergi ha dit...

Així m'agrada, tu fent amics...

kapde ha dit...

Si ja et vam deixar marxar amb recança, ara si que patim per la teva integritat... ;)

Ànims i petonets.

Vier ha dit...

Casondena aquests espanyols... la mare que els va parir!

yourwinterwish ha dit...

Jo com sempre, fent amics entre noies. Ja veieu, me'n surto prou bé.

Salut!