dilluns, 18 de febrer del 2008

Inclemències meteorològiques

M'agrada conduir. Això no és cap informació que no hagi dit abans, perquè sinó m'agradés conduir, per quina raó m'hagués endut el cotxe a Àvila i hagués fet 23.000 km en menys d'un any?

Però la qüestió és, que hi ha dies en que, per molt que t'agradi conduir, no ve gens de gust agafar el cotxe. I això mateix m'ha passat avui. Però es clar, tenia que arribar a les pràctiques i m'he hagut de resignar a agafar el cotxe per arribar-hi, si volia tornar a dinar a la residència.

Aquesta és la visió que tenia avui de la carretera que porta cap a l'escola.


Cal afegir que a part de la boira que no permetia veurem ni la punta del nas, feia vent i per acabar-ho d'arreglar, perquè la boira i el vent no eren suficients plovia i a segons quines zones queia aigua neu, és a dir, un temps perfecte per agafar el cotxe. Sort que per la nit no han baixat gaire les temperatures avui, perquè sinó, només em faltaven plaques de gel a la carretera. Sort en tinc que demà no condueixo jo, perquè preveuen un temps com el d'avui.

4 comentaris:

Laura ha dit...

Ostres noia, a mi em fa molt pal conduïr amb aquestes condicions. De dia, encara ho puc tolerar, però de nit ... brrrrr!
"Precausión, amiga conductora"

Eva ha dit...

ostres tu fot por i tot!!!
amb dies així potser es millor no toacr el cotxe tu, quin perill!

Vier ha dit...

Heh, i amb la carretera així encara tens traça per treure la càmera de fotos. Has pensat a competir en el mundial de ral·lis?

yourwinterwish ha dit...

La veritat es que no m'agrada gaire conduir amb aquestes condicions extremes, però tocava. La sort, Laura és que era de dia, encara.

Si hagués pogut deixar-lo, creu-me que ho hagués fet Eva.

M'agrada la teva proposta Vier però no se si me'n sortiria jo d'anar per aquells camins.

Salut!