dimarts, 12 de febrer del 2008

MEM - Guixada

Fa molt temps, però que molt, en Vier, propietari de Sota un cel tan blau em va nominar per a fer un foto-mem, també em va nominar en Mani, Fill de mani, amo i senyor de Lo Manicomi. Jo com que sóc una mica despistada i si no el faig al moment se me'n va del cap, fins ara no me n'he recordat.

Es tractava de guixar-se una part del cos, i fotografiar-la i mostrar-la a la societat blocaire. Doncs aquí teniu la meva aportació.



No nomino a ningú, tan sols que el fagi qui tingui ganes de gargotejar-se el cos.

4 comentaris:

Vier ha dit...

Osti, ja ni ho recordava :)

Tens dits de pianista!

kapde ha dit...

Jo quan aconsegueixi una càmera fotogràfica escriuré al lloc pertinent "Tinc una pixera que m'arriba a La Jonquera. I si no vaig a pixar, m'arribarà a Perpinyà." i ja te l'enviaré.

;)

Una abraçadeta.

Mani, fill de Mani ha dit...

Ei! Jo encara et dec el mem musical, es que és complicat! Però tranquila que algun dia caurà! "Sincerament"

yourwinterwish ha dit...

Tens raó Vier m'ho diu tothom, però jo sempre responc el mateix, no són de pianista, són de guitarrista. jejeje

Espero ansiosa que aconsegueixis al camara fotogràfica i em remetis aquesta imatge kapde.

Mani, fill de mani pren-te el teu temps!, ja veus que jo m'he pres el meu per fer el foto mem. Això si, avisa'ns quan el tinguis enllestit.

Salut!