dimecres, 6 de febrer del 2008

Any nou


El meu amic xinès, m'ha convidat a celebrar amb ell l'any nou xinès. Resulta que, segons el calendari xinès, avui és el que anomenem "Fi d'any", i per tant a partir de les 12 de la nit serà any nou.

Celebrarem el fin d'any i l'entrada al nou any xinès el màxim semblant possible que es fa a la Xina, segons ell. Però es clar no crec que llancem coets ni tinguem dracs gegants que van pels carrers... el que si que està clar, que el menjar serà típic d'allà.

5 comentaris:

Laura ha dit...

UoOoOoO menjar típic xinés!!! Quina enveja yourwi!!!! Jo també vull celebrar amb vosaltres aquest fi d'any!!!! :P
Una abraçada i que vagi bé, wapa!

Anònim ha dit...

I a quin any entren??

Sergi ha dit...

Faig tard per poc, però et desitjo un bon any, els millors desitjos.

Vier ha dit...

Uf, celebrar-ho de veres amb dracs, coets i un munt de xineses ballant ha de ser la puta crema.

Bon any!

Anònim ha dit...

Jo m'oblidaria del menjar i em concentraria en les xineses.
Que vagi be el Fi d'any xinès.