dilluns, 4 de febrer del 2008

Missatges de Pau

A la classe de 3rB de la meva escola, han fet una activitat molt bonica.

En motiu del dia de la pau de la setmana passada, el tutor va proposar als nens i nenes fer un sobre per cada un dels nens i nenes de la classe, i cada un dels mestres que passaven per la classe i introduir-hi missatges positius.

Poc m'ho esperava jo, ja que vaig arribar el dilluns i el dia de la pau era el dimecres, però els nens i nenes també van comptar amb la nova senyoreta de música, i em van fer un sobre per a mi. El curiós de tot és que es van omplir de seguida el meu i el de la professora de música, i això que jo només vaig estar a la seva classe en dues ocasions.

El divendres, amb motiu de la celebració, ens vam ajuntar nens i mestres per obrir els nostres sobres i llegir tots els missatges positius que ens havien deixat anònimament els companys. Quina activitat més bonica, feia moltíssima il·lusió obrir el teu sobre i trobar-te tants missatges positius escrits pels nens i nenes.



És una bona activitat per realitzar en motiu del dia de la Pau, si senyor.

7 comentaris:

Laura ha dit...

Són els missatges que et van deixar a tu?? Suposo que si, sobretot pel que suposo que et va deixar la professora titular: "En poco tiempo ya te has ganado el cariño de toda la clase. Eso dice mucho".
Ara que em criden l'atenció els de que eres muy simpatica y amable i sobretot, el que més m'ha fet riure, el de "Eres muy a guapa". Veig molts "guapa" i "simpàtica", per tant, si, són els teus.

Un petonàs, A Guapa :P

Vier ha dit...

Guapa, simpàtica, amable, carinyosa, bona profe... Ets una perla, tu!

:)

Anònim ha dit...

Ai els nens... crec que has escollit la millor professió :D Alguns cops et posaran nerviosa, però ho compensen amb escreix, ja veuràs ;)

Salut A Guapa :p

PD: Ja has clicat el nom de la Laura? :D

Sergi ha dit...

Doncs si que és una bona iniciativa, però a tu et va agradar perquè tenies el sobre ple. Als que no els van caure tants missatges positius no els deuria fer tanta gràcia, oi?

Unknown ha dit...

Si la canalla te tota la raó, ets guapa, simpàtic, amable... segur que arribaras a ser una molt bona professora! una abraçada!

yourwinterwish ha dit...

Laura el cert és que aquesta classe, te tutor i no tutora. jejeje els nens són uns àngels.

Vier ni que ho diguis, sóc un bon partit jo! jejeje

roc Coincidim. Jo també crec que he escollit una de les millors professions. Molt gratificant :)

xexu el cert és que tots els mestres que tenien sobre en aquella classe, tenien el sobre ple de missatges positius. Tothom estava encantat.

Miquel això espero. Les intencions són bones, i hi són.

Salut!

Laura ha dit...

Mmmmmm així que té tutor? Interessant, interessant... i... quin de tots és el seu missatge? L'"eres muy guapa"?? Ai, ai, ai pillina...