dissabte, 9 de febrer del 2008

Visita al circ


Ahir vàrem portar la canlla al circ. Els nens de P3, P4, P5 i 2n van anar de visita al Circ que hi havia (i hi ha) instal·lat a Àvila.

La veritat és que els nens estaven il·lusionadíssims per l'excursió al circ. N'hi havia que no hi havien anat mai, i n'hi havia que sí, però tots tenien la il·lusió per anar-hi. La funció començava a les 11 del matí, suposadament, per tant els nens van arribar a Àvila, aproximadament a les 10,30 per aprofitar aquest temps per distribuir els nens i fer-los seure al seu lloc. Doncs resulta que al arrivar ens vam haver d'esperar aproximadament mitja hora (que dius, què fem amb 70 nens d'entre 3 i 7 anys, mitja hora) per a que sortis el sinyor del circ i ens digués que al cap d'un moment podriem anar a entrant i ocupant els seients... clar per cada qual el moment te una durada o una altra, doncs resulta que la durada del moment d'aquest senyor era de 15 min. Au! una estona més tenint els nens per allà tirats.

Finalment entrem, i la funció en lloc de començar a les 11, comença a les 11,45. I sincerament, va ser una funció decepcionant. Això significa què, no em va agradar gens. Molt xerrar, molt xerrar que si els lunnis que si el gos Rex, xorrades! comparat amb un dels últims circs que vaig anar a veure era una **** caca. Als nens tampoc els va agradar gaire, i ja no cal dir als mestres.

Conclusió: una excursió una mica desastrossa.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Ostres, vaja, ho sento...
Jo ui si en fa d'anys que no vaig al circ...
Però pel que sembla a alguns més val que ni m'hi acosti, eh?
Salut!

Boira ha dit...

Però hi sortien animals a la funció?? No suporto els circs on hi surten animals!!

Sergi ha dit...

Fa molts anys que no vaig al circ, tot i que no n'era massa aficionat. Suposo que no hi tornaré fins que tingui canalla pròpia.

Vier ha dit...

Mmmm, quina putada, doncs.

Terra ha dit...

Et dic el mateix que la Boira, i si a més surten pallassos... Es nota que mai m'ha agradat el circ?

yourwinterwish ha dit...

Roc si noi, millor no t'acostis als circs que per cartell hi tenen els lunnis o algun personatge de la televisió.

boira només hi sortien gossos ensinistrats, però feien molta llàstima.

Xexu fins hi tot quan tinguis canalla escull bé el circ on els portes, no fos cas que et trobessis amb una funció com a la que he anat jo.

Vier doncs si, que hi farem.

Terra si que se't nota, si, però hi ha circs que valen la pena encara que hi surtin pallassos. jejeje

Salut!