dimecres, 31 d’octubre del 2007

L'AVE


Avui també parlaré de Renfe. Concretament parlaré de l'AVE i encara de forma més concreta del trajecte Madrid - Camp de Tarragona que em permet creuar Espanya en el mateix temps que creuar Catalunya (o menys). Bueno tal com està el tema trens a Catalunya, amb la meitat de temps, jejeje.

D'aquí unes hores estaré enfilada a un tren AVE, al tren número XXXXX (jijiji), enfilant el meu camí cap a la meva estimada Catalunya. Des que agafi el tren a l'estació d'Atocha, a Madrid, a les 2h 30min estaré per terres catalanes.Quines ganes que en tinc!

El cert es que estic molt contenta de que l'AVE ja arribi a Tarragona, perquè em permet anar d'Àvila a Tarragona en tan sols 4h de res, i mira que són gairebé 700km (tardo més temps en fer el trajecte Tarragona -Puigcerdà). El que passa es que no regalen els bitllets...són CARS! però bé, per tornar a sentir parlar català i veure els amics i família un cop al mes, em permeto el luxe de tornar.

Bé, per acabar, només dir que "Companys! a les 11 de la nit estaré per la nostra estimada terra"

1 comentari:

kapde ha dit...

Perquè uns puguin pagar els minipreus els catalans hem de pagar uns megapreus. Evident.

T'esperem amb els braços oberts.

Bon viatge.