dilluns, 1 d’octubre del 2007

Renfe

Si parlant amb algu que fa diariament el trajecte, per exemple, Tarragona - Barcelona, li dic que la Renfe és esplèndida, de ben segur que diu que si m'he begut l'enteniment. La veritat, és que dir a Catalunya, que la Renfe és "esplèndida" és conèixer poc la realitat, però quan dic això, em baso en com funciona fora de Catalunya.
Sembla mentida que pugui ser tan puntual i anar tan bé. I més després de llegir noticies com la que publica avui, el diari "Avui":

Renfe anuncia més problemes a Rodalies a finals d'any

Les obres de substitució d'alguns quilòmetres de vies per altres de més modernes comportaran problemes en la correcta circulació dels trens

Si es que no pot ser. Ja anuncien que hi haurà problemes a final d'any, no demà sinó a final d'any! Però bé, com que aquí sempre hi ha problemes en rodalies... i per què a fora no? Els pressupostos es perden pel camí. Així que cal que els catalans hi posem paciència, perquè d'aquí a que es solucioni...

De moment, tenim un servei de missatges que ens informa del retard que tenen els trens rodalies, però evidentment s'ha de pagar. No paguem prou per un bitllet senzill??

1 comentari:

Laura ha dit...

A finals d'any? A això li dic jo un post premonitori!

M'estic llegint tot el teu bloc i el trobo boníssim! No sabia de la teva existència! Hauré de recuperar el temps perdut. Un petonàs guapa i gràcies per passar de tant pel meu bloc.