dimarts, 15 de gener del 2008

Begudes catalanes

Fa un temps que vaig enviar un e-mail a XECNA (Xarxa de Establiments amb Consciència Nacional) per a saber on podia comprar productes com l'alter cola (la cola catalana). Feia molt temps que n'havia sentit parlar, però mai l'he vist a cap botiga, i tenia ganes de provar-la. Qui sap, potser és millor que la Coca-Cola o la Pepsi-Cola de tota la vida...

El cert és, que la XECNA m'ha contestat el correu, on demanava on els podia comprar que estiguessin prop d'on visc actualment. La veritat és, que posen moltes facilitats per a que puguem accedir a aquests productes.

El correu és aquest:

Hola amic/amiga!!

Tot i que en la teva localitat (LA BISBAL DEL PENEDÈS) encara no tenim cap botiga que disposi de les begudes catalanes que distribueix la XECNA (www.xecna.cat), et posem aquelles adreces que són més properes per a tu; esperem que hi puguis anar fàcilment. En cas contrari, torna a posar-te en contacte amb nosaltres i veurem que hi podem fer!!

Així doncs, pots anar a comprar la Cola Catalana i altres Begudes Catalanes al VENDRELL:

  • LA MILA C/ CAFÉS 10-12
  • LICORS JANÉ, SL C/ VIDRIERS, 28-34 (POL. LA COMETA)
  • PAU I ANTÒNIA ARROYO C/ TRULL, 5
  • SUP. ARROYO (ST. SALVADOR) C/ JOSEP CLARA, S/N
  • BONA CARN C/ANGEL GUIMERA ,14
(En cas que el dia que hi vagis no hi hagi existències en la botiga no et preocupis, només cal que ens faci la comanda i els hi portarem en un màxim de 4 o 5 dies).


Nosaltres som una empresa petita de distribució de Begudes Catalanes. És per això que per nosaltres és molt important el BOCA ORELLA dels Catalans més conscients perquè facin difusió del nostre projecte.

Agrairíem que enviessis la nostra web als teus amics i coneguts!!

Comptem amb tu!


Catalunya Triomfant tornarà a ser Rica i Plena. Bon Cop de Falç!!!!



Salut i Estat ( Sense Estat no podem tenir salut !!! )

Ja ho veieu, aquesta tarda m'arribaré a veure si puc fer-me amb algun producte de la XECNA. Quan n'hagi fet el tastet, ja us ho comentaré, per aviam si algú s'anima. Si no sabeu on trobar-la, arribeu-vos aquí i hi trobareu tota la informació necessària.

I si ja us heu animat, que us ha semblat?

6 comentaris:

Sergi ha dit...

Mira, no sé pas si la cola catalana serà bona o no, però el mail que t'han enviat m'encanta, res de respostes automàtiques ni res d'això, que tenen un paio (o paia) allà contestant els mails. I a més, catalanista a més no poder! Quina gràcia, a veure si m'hi apuntaré... em deixo enganyar per la publicitat, ja veus...

kapde ha dit...

Fa uns dies vaig rebre les adreces dels llocs mes propers per haver-vos pogut brindar amb les begudes del país al sopar però no em va ser possible.

Si en trobes prent-ho a la meva salut (també).

petonets

Vier ha dit...

La resposta està realment bé, encara que una mica massa subratllada, no? :P

En començar a llegir he pensat que t'informaves per comprar aquestes coses a Ávila i he flipat :) Si que et duren les vacances, no?

Salut i República!

Anònim ha dit...

Quina colla de folklòrics. Begudes catalanes... Em sembla molt bé la idea, és un reclam, però sona una mica... no sé com dir-ho. I m'ha fet molta gràcia el seu comiat. Més que gràcia m'ha fet riure, on van a parar!

Per cert, em queixo però sóc el primer en beure'n xDD L'alter Cola la vaig tastar fa massa temps, i també he begut cerveses Cap d'Ona,... Estan bé, són competitius. I no sé què més hi ha. El Whisky Jaume I segur que ni l'oloro, que no m'agraden les begudes d'alta graduació.

Anònim ha dit...

Per cert, creia que eres de la Cerdanya! :s

yourwinterwish ha dit...

Xexu crec que un moment o altre tothom s'ha deixat enredar per la publicitat.

Kapde no ho dubtis! a la salut de tots.

Vier potser si que hi ha massa subratllat... no ho se. Les meves vacances duren fins que hagi acomplert l'examen que tinc divendres a la URV... que hi farem, vacances vacances, no ho són.

Roc cert, sóc de la cerdanya però en època d'estudis em toca anar-me'n cap a terres tarragonines, si es que no estic per terres abulenses.

Salut!