dimarts, 8 de gener del 2008

MEM - La música que em...

Ja ho se, direu, "un altre mem?". Doncs si, s'ha de complir. La Laura del bloc Martini amb Vodka m'ha "nominat" per a fer aquest mem de música. Com ja es sabut per tots vosaltres, la música m'agrada molt i n'escolto moltíssima, per aquesta raó em costa molt escollir-ne una per cada una de les situacions, però bé, una és una. Aquí el teniu.

Com que l'assumpte va de músiques hi afegeixo algun track nou.

Ara estic escoltant això:


Una cançó que em posa romàntica
Es que és tan bonica, jutgeu-ho vosaltres mateixos.


Una cançó que em posa catxonda
Osti! crec que no hi ha cap cançó que em posi catxonda a l'escoltar-la... però mira en posaré una que m'agrada força i pot ser seductora... no ho se tot depén de la interpretació.


Una cançó que em posa alegre i no puc evitar cantar i ballar
De fet no puc evitar cantar i ballar moltíssimes cançons. Que hi farem, la música m'agrada. Aquesta és una de les moltes cançons que no puc evitar cantar i ballar, és molt animada!


Una cançó que em posa melancòlica
La lletra, que bonica que és.



Una cançó que no m'avergonyeixo que m'agradi
De fet no m'avergonyeixo de cap cançó que escolti... però bé se n'hi ha de posar alguna.


Una cançó per arrassar
Cal especificar per què?, no oi?


BONUS TRACK

I ara que he acabat escolto:


Avui m'ha donat per la vena més metalo-gotica, que hi voleu fer, jejeje. Per cert, toca fer les nominacions... bé més ben dit assignacions...

M'agradaria conèixer les musiques que els... d'en Vier, propietari de Sota un Cel tan Blau, del Mani, fill de mani, administrador i amb possessió de Lo Manicomi i d'en Xexu, amo i senyor de Bona nit i tapa't bé, i de qualsevol amb la condició que em notifiqui la seva realització, que així aniré a xafardejar-lo.

6 comentaris:

Sergi ha dit...

Ostres, aquest meme ja l'havia vist per aquí i m'havia semblat terriblement difícil de fer, i mira que jo també escolto moltíssima música. No solc seguir aquestes cadenes, però ja faré un cop d'ull a veure si em surt alguna cosa. En tot cas, gràcies per pensar en mi.

Eva ha dit...

és molt xulo aquest meme, jo en vaig fer un molt smeblant fa temps


per cert, la peli que m'has comentat no era la que van fer al canal cosmo, era "no sé qui, sara y yo" del final del títol n'estic segura, el que no sé és el nom del tio

Terra ha dit...

També escolto molta música però escollir només una cançó per cada pregunta...buf! és difícil! Em costaria. M'ha vingut al cap una cançó que em posa melancòlica, My Immortal d'Evanescence, o com s'escrigui.

Mani, fill de Mani ha dit...

Gràcies per nominar-me! A verem si tinc un momentet i lo faig, últimament porto uns dies que no paro. Me falte temps, i lo poc que tinc lliure lo "desaprofito", que hi farem!

Vier ha dit...

M'ho apunto.

No et feia gens de Marylin Manson, m'ha sorprès. No sé, com massa dur per a un desig d'hivern :-P

Tenia curiositat per la de Berta, però no se sent bé, i "Que te den por ahí" no la coneixia i m'ha encantat.

Per la meva part, jo et nomino per a un meme que m'he tert de la màniga.

yourwinterwish ha dit...

Xexu si que era difícil, bé ja ho he anat comentant perquè amb tanta música i tan variada que escolto....

Eva doncs si t'animes a fer aquest, farem el xafarder encantats. jejeje

terra és preciosa la cançó que comentes. Com ja he dit escollir-ne una de moltes és difícil.

Mani, fill de Mani amb la calma! que no se n'anirà pas el mem. jejejej

Vier jejeej potser si que és una mica dur, però com que escolto de tot, depen del dia em tira més el gotico-metalero com ja he dit o més folklera. Depen de com m'aixequi. Revisaré el mem que t'has tret de la màniga.

Salut!