dilluns, 14 de gener del 2008

MEM - Preguntes

La companya blocaire de Gossades, Terra m'ha passat aquest treballet que jo us remeto. Se que en moltes ocasions no es llegeix, però és útil per anar-nos coneixent una miqueta més.

1- Agafa el llibre que tinguis més a prop, vés a la pàgina 18 i escriu la línia 4:

Una agitación desagradable. "Cuentáme la verdad".

2- Si estires el teu braç dret, què arribes a tocar?

Un coixí de color vermell molt tobet

3- Què ha estat l’últim que has mirat per la televisió?

Un tros de la pel·lícula, Casi Famosos

4- Sense mirar, quina hora és?

Les 19,00

5- Ara mira, quina hora és?

Les 19'03, casii...

6- Deixant a un costat l’ordinador, què escoltes?

Un canari que canta, un tractor que passa pel carrer de sota casa.

7- Quant de temps vas estar fora el dia que vas estar més temps al carrer?

Al carrer? doncs no ho se perquè sempre que surts al carrer acabes entrant en algun altre lloc.

8- Abans d’estar escrivint al blog, que estaves fent?

Estava menjant-me un tros d'entrepà.

9 - Què portes posat ara mateix?

Diríem que roba...

10 - Vas somiar ahir?

Si, sempre somnio però no ho recordo.

11 - Quant de temps vas estar rient l’últim cop que vas riure?

Jo sempre estic rient, o al menys això intento. Però si aquesta va encaminada a riure amb ganes, doncs divendres... les pessigolles fan miracles.

12 - Què hi ha a les parets de l’habitació on estàs?

Pintura... no hi ha res, que aborrida, veritat?

13 - Has vist alguna cosa estranya últimament?

Tots els dies veig coses estranyes, però no en sabria dir cap.

14 - Quina és la última pel•lícula que has vist?

A la televisió vaig veure "Astèrix i els Viquings".
Al cinema, "Hitman".

15 - Si et fessis multimilionària de la nit al dia..què compraries?

Uff, això es posa complicat... Doncs compraria un espai al mig de la natura per muntar-hi una casa de colònies perfecta per als nens.

16 - Alguna cosa sobre tu:

Aviam...estic enamorada del Pirineu ceretà.

17 - Si poguessis fer alguna cosa al món, independentment de la política, què faries?

Intentaria que tots els nens aprenguessin a jugar i sapiguessin divertir-se tot intentant evadir-los de tantes desgràcies.

18 - T’agrada ballar?

M'encanta ballar, però tot sovint no trobo amb qui ballar.

19 - Què en penses d’en George Bush?

Senzillament, no hi penso

20 - Imagina que, per reacció espontània, tens una nena; quin nom li posaries?

Home, reacció espontània... doncs no ho se. Potser Mar, Laura,

21 - Imagina que, en comptes de tindre una nena, tens un nen, quin nom li posaries?

Doncs algun nom curt. Potser Pol, Pau,

22 - T’agradaria viure a l’estranger?

No ho se, potser si, tot depèn de perquè. Però se que acabaria tornant a les meves arrels. M'agrada massa Catalunya, i els catalans.

23 - Què t’agradaria que et digués Déu quan arribis al cel?

Voleu dir que es dirigeix directament als què arriben al cel? Però podria dir-me: "Tu encara tens feina, així que ja pots tornar...."

24 - Indica el nom de les cinc persones nominades per a fer aquest test:

Qui no l'ha fet?? cinc són molts, jo ho redueixo a dos o un, millor. El Mani, fill de Mani, que em sembla que no l'ha fet.

5 comentaris:

Unknown ha dit...

lo de la casa de colònies ho trobo molt interessant jejejjeje!!!!

Anònim ha dit...

un mem interessant. Amb alguna pregunta (o resposta) divertida i tot.
Jo també el faré algun dia, em sembla.

Dius que en moltes ocasions no es llegeix? Jo els llegeixo sempre... però també és cert que em costen més de comentar que altres coses.

Salut!

Mani, fill de Mani ha dit...

Ei! Encar et dec un mem. Este ara lo penjo, que no és tan complicat.
Gràcies per la nominació!

Vier ha dit...

Un tros de peli, un tros d'entrepà... tot una mica a mitges, no? :P

9. Dona, estira`t una miqueta ;)

16. Ceretà!? I aix`on cau?

17. Bona!

18. Quin escàndol.

Terra ha dit...

Jajaj, doncs et passa com a mi, no trobo amb qui ballar!
I jo els llegeixo, serveix per saber alguna cosa més del companys blocaires.