dimarts, 22 de gener del 2008

Ufff quin viatge!

Uff quin viatge més llarg ahir... però al final vaig aconseguir arribar. Tot s'ha de dir, em vaig perdre entre tant transit i carrils i cartells. Si senyors, em vaig perdre per la gran urbe de Madrid, però la dona que xerra me'n va treure.

El viatge tota una aventura, per algú, que com jo, no havia anat més lluny amb el seu cotxet que de la província tarragonina al pirineu ceretà. I quines carreteres que hi ha fora de Catalunya, i quina autovia més maca que uneix Zaragoza amb Madrid... d'aquestes coses no en tenim nosaltres aquí.

A l'autovia de Zaragoza - Madrid, vaig trobar-hi la imatge més divertida de tot el trajecte, però per mala sort vostra no vaig poder-la fotografiar per dues raons:
  1. Si faig fotos, no condueixo, si no condueixo el cotxe i està en marxa ves a saber que passa i parar el cotxe al mig d'una autovia, no està bé!
  2. Es veu que està prohibit fer fotografies a les autoritats... quina llàstima.
Bé, doncs la imatge que vaig veure va ser la d'un cotxe de la guàrdia civil, parat a una voreta. A primera vista vaig pensar, goita! aquests segur que estan esperant als cotxes que van folladissims per parar-los i multar-los i treure'ls punts i tot això que fan. Però després, observant una miquetona més, vaig veure que un dels components de la parella de guàrdies estava a una vora de la carretera, d'esquenes tot buidant l'aigua de les olives... mentre l'altre anava mirant com passaven els cotxes.

Per la resta de coses, el trajecte va anar tal i com havia d'anar: vaig conduir moltes hores, em vaig autoenfadar per haver omplert el diposit de gasolina abans de sortir (a l'aragó, a castella la manxa i a castella lleó, el gasoil és tres centims d'euru més barat... que a l'omplir el diposit es noten...), vaig veure molts cotxes, vaig pagar peatges... bé, el normal en un viatge.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

hehe, hauries d'haver dut màquina i teleobjectiu. Hauries guanyat premis i tot xDD No perquè no sigui normal que aquesta gent es pixi arreu, sinó perquè podia ser divertit.

Vier ha dit...

Osti, doncs la imatge de la civil pixant hauria estat impagable.

yourwinterwish ha dit...

Roc jejeje, si potser si. Llàstima, el proper cop aniré més al tantu.

Vier creu-me, és una situació força còmica. No se si seria impagbale, però si força curiosa.

Salut