dilluns, 28 de gener del 2008

Així començo: Motivada


Sóc una sanyureta. Poso notes, castigo, m'enfado, reforço positivament, felicito, dono premis si fa falta i el més important de tot, ensenyo.

Avui ha estat el meu primer dia de pràctiques. Sí, he començat les pràctiques per poder ser una gran professora de música. Perquè senyors, i que ningú s'ofengui, sóc una gran mestra. I com que ho dic jo, m'ho crec, i això és genial.

Doncs el que anava dient, avui ha estat el meu primer dia de pràctiques, tot i que volia fer les pràctiques en un CRA, com ja sabeu, la mestra em va deixar una mica tirada i he acabat en una escola de tres línies (pels que no sabeu què és, vol dir que te 1rA 1rB i 1rC, tres classes per curs). Això implica un canvi, perquè jo em pensava tenir poquets nens i d'edats ben diferents i m'he trobat en un col·legi on hi ha més de 600 nens. Però ha estat un canvi molt positiu, perquè les mestres de música que hi ha l'escola són genials, i segur que aprendré molt d'elles.


Ja us aniré explicant la meva experiència, que comença avui i durarà fins el dia 7 de Març. Segur que tindré molt per explicar.

7 comentaris:

kapde ha dit...

Molta sort "senyu". Que ensenyis moltes coses bones i no t'enfadis amb els nens dolents.

Petonets

Sergi ha dit...

Ara ja sabem una mica més què hi fas allà al país veí. Que tinguis sort amb les pràctiques.

Laura ha dit...

Crec que parlo per tots: ningú dubta que siguis una gran mestra, la millor mestra de música ets!
Que tinguis sort en aquestes pràctiques i, suposo, que ja ens aniràs explicant.
Un petonàs.

Vier ha dit...

Osti, si ets com el de la foto ets molt agressiva!

Norma Pujol Farré ha dit...

Bones! Ai que bé t'ho passaràs fent pràctiques. Jo estudio magisteri musical, però segon encara.
Espero que et vagi molt bé i de pas et convido a participar al joc musical que proposo al meu blog, que segur que ho trobes molt fàcil.
http://limaginari.blogspot.com

Ens veiem!

Anònim ha dit...

Uoo00 Ja ets mestra!! Felicitats!!
Segur que ho fas molt bé.
I celebro que el primer dia et sentis tan a gust i no t'hagis cohibit ni posat nerviosa. Almenys no més del compte.
Salut!

yourwinterwish ha dit...

Gràcies pels comentaris de tots, i pels ànims que em doneu.

kapde procuraré fer-ho tot al peu de la lletra.

xexu si, mica en mica aneu entenent que hi pinto a les espanyes. Gràcies

Laura ningú ho dubtava, però jo fa un temps si que ho dubtava. Ara, però, ja està superat.

Vier no vegis, sóc lo pitjoret que hi ha. jijiji

Norma ho he endevinat, però no se que li va passar al meu correu que no t'ho vaig poder enviar. Visca el Cant dels Ocells de Pau Casals. Ja t'arribarà l'hora de fer les pràctiques. :-D

Roc bé, oficialment no sóc mestra, sóc practicanta. Tot arribarà, no pateixis.