diumenge, 30 de desembre del 2007

Baix Rendiment

Per aquestes èpoques, podria dir que tots els blocaires ens trobem a baix rendiment. Bé, com la majoria de treballadors, que tot i que van a treballar sembla que ho facin més animats tot sabent que al cap de poques hores tindran una gran festa. Però al menys jo, com a blocaire, em trobo que no rendeixo i no escric tant.


El cert és, que amb tants àpats i tantes visites gairebé no tinc temps de dedicar-li uns minutets al bloc. Ara que pel que veig, la resta de blocaires que segueixo també tenen alguna dificultat que altra.


Per aquesta mateixa raó, i no per una altra, em voldria disculpar per l'absència de posts renovats durant uns quants dies i sense avisar de que no renovaré. I dir-vos que no patiu, perquè la normalitat tornarà amb la finalització de les vacances de Nadal.

3 comentaris:

Boira ha dit...

Doncs mira, jo ja portava uns dies de baix rendiment, però el fet d'estar malaltona m'ha donat temps de posar-m'he al dia! No t'has de discuplar per res, al contrari. Ja espero els teus nous posts.

Bon Any.

Anònim ha dit...

Jo també estic molt inactiu...
Entre coses que faig i desinterès a l'hora d'escriure... així vaig :p
Tinc coses per dir i no dic res. Suposo que vindran temps millors.

yourwinterwish ha dit...

Boira espero que ja estiguis bona de nou. Feliç 2008

Roc esperem els teus temps millors, doncs.

Salut!