diumenge, 23 de desembre del 2007

Ubuntu

Després de creuar un trosset d'Espanya, ja sóc a Catalunya!! Ara em queda per endavant un mes en català. Bé, gairebé un mes.


En la meva arribada, he hagut de fer uns retocs a l'ordinador per poder-me connectar, bàsicament perquè l'ordinador de casa no anava... (millor no vull saber que li van fer per a que no detectés el propi disc dur. Fotut windows vista). Però bé, això ja ho vaig solucionar.



Un d'aquests retocs ha estat instal·lar-me l'ubuntu, que aquest si que detectava el disc dur intern. El cert es que el món del linux sembla que s'hagi tornat més fàcil i tot. Em resulta molt més fàcil mourem per aquesta distribució que per la que em vaig instal·lar fa un parell d'anys.
Ara bé, no se si es la distribució que tinc jo, o que està mal traduit, però la traducció al català és força dolenta. Em surten la meitat de coses en anglès... què hi farem, millor així que tot en castellà o com diuen ells en Español (de España).


Durant les vacances nadalenques indagaré amb aquesta nova adquisició, aviam si aprenc alguna cosa de profit.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ostres, no et vull comentar aquest article perquè li vaig dir a l'Aniol que m'instal·laria l'Ubuntu i encara tinc la imatge a l'escriptori pendent de fer tot el que cal. Bé, almenys me la vaig baixar, no? xDD
Salut i sort per terres catalanes, al final no he pujat a Puigcerdà, m'he quedat al Ripollès tot i que tampoc està nevat.

kapde ha dit...

Si necessites ajuda ja saps on soc. Que jo ja fa temps que corro amb derivats de Debian.

Salutacions i bones festes a tu també.