dilluns, 10 de desembre del 2007

He Pont(inejat)

He estat de pont. Per aquesta raó he tingut el bloc abandonat durant aquests 4 dies, bé he tingut abandonat el meu bloc i el dels que segueixo. Ho sento.
Durant el Pont...


He vist molta gent, però moltíssima, semblava que sortissin de sota les pedres.


He vist molts cotxes, crec que per aparcar s'havien d'apilar una miqueta perquè no hi cabien.


He vist les fantàstiques llums nadalenques que adornen els nostres carrers.


També, he vist els aparadors ufanosos decorats amb tot de motius nadalencs.


He vist com aquí a Àvila, els dos dies festius les botigues romanien tancades, es a dir, aquí encara no han començat campanya de nadal.


He vist molts nens corrent pels carrers, perseguint els seus pares per a que els compressin aquell ninot que venien a la fira de nadal.


També he passat fred, he vist boira i he sentit nens plorar.


En definitiva, un pont molt complert, però lluny de la meva terra catalana. Però la qüestió és, que la majoria de vosaltres no heu marxat de pont i m'hauré de posar al dia, això em costarà una miqueta.

7 comentaris:

Sergi ha dit...

Doncs no, de pont res, però per casa meva ja has passat, així que menys feina per tu.

Suposo que ets conscient del moviment de masses que hi ha aquests dies a Barcelona, per això has fet algun dels comentaris, però t'asseguro que no es pot sortir al carrer. La gent va boja. Tant de consumisme fa una mica de fàstic. Què en queda del Nadal? Barcelona sembla un gran centre comercial a l'americana...

Terra ha dit...

No he fet pont..aqui m'he quedat, currant tristament el divendres...Em feien falta 4 dies de festa però mira res de res. A veure si puc agafar-me uns dies d'aqui poc.
Ja t'ho ha dit el XeXu, aqui a Barcelona ja es respira un ambient=consumisme que fa por, els carrers del centre estan a petar...i no m'agraden gens les aglomeracions. No hi aniré més fins passat festes.
Salut!

Roc ha dit...

Jo no he marxat fora tampoc. M'he trobat amb gent que venia d'altres llocs a passar el pont aquí xD

Unknown ha dit...

Jo també puc dir que he tingut un pont molt complert, he anat a veure una persona molt especial per mi!!!

Vier ha dit...

Quina sort, aquest pont tan complet!

Mani, fill de Mani ha dit...

Jo l'únic pont que he fet ha estat al bloc, perquè m'he fet un fart de treballar estos dies que també m'he de posar al dia!

yourwinterwish ha dit...

Xexu no cal dir-te que Madrid sembla el mateix, al menys pel que m'han dit. Properament aniré a veure que tal és el consumisme madrileny, ja us posaré al dia.

Terra aviam si t'arriben aviat uns dies de descans. La veritat es que amb tan moviment de masses no convida gaire a passejar-se pels carrers consumistes per defecte.

roc sang es el que té un pont, la gent torna als seus origens... bueno els que poden.

Miquel Millor, un cap de setmana ben aprofitat

Vier ja ho pots ben dir, solament em faltava veure una miqueta de neu... jejeje

Mani aquestes coses ja solen passar, ara ve nadal per això!!

Salut!