dimarts, 11 de desembre del 2007

Tararejant...

Aiaaaaaaaaah!!!!
i ara vinc d'enlloc (No ni poc, no ni poc)


Porto una setmaneta que em desperto cantant una cançó que no escoltava des de fa molt temps. La veritat és que si no l'he sentit des del setembre no acabo d'entendre com és que m'aixeco cada matí cantant la cançoneta, bé, més que la cançoneta en sí, la tornada.

Bé, la cançó en qüestió és de Gertrudis. Pels que no ho sabeu, Gertrudis és un grup de Rumba catalana, però que més de la meitat de cançons dels seus discs són en castellà (una llàstima...). La veritat es que vaig conèixer el grup per la cançó Samarreta, i vaig anar a comprar-me el disc en que hi havia aquesta cançó, però per desil·lusió meva, em vaig trobar amb un 60 % del disc en castellà. Jo que m'havia fet la il·lusió de trobar-me al disc cançons semblants a aquella, i en la mateixa llengua... Bé, que hi farem. Però no es d'aquesta cançó de la que us parlo. Sinó de l'últim disc, que molt amablement també em vaig comprar que és diu Política de Berbena. Com en el disc anterior hi ha moltes cançons en castellà, però ara ja no em va desil·lusionar perquè ja sabia més o menys el que em trobaria.
La lletra de la cançó no és gran cosa, però ja ho diuen que si el ritme o la melodia se t'enganxen és igual el que digui la lletra. Paro de donar-hi voltes, es tracta de la cançó amb el títol Ara vinc d'enlloc.

Bé aquí us la deixo per a que la pugueu escoltar.



4 comentaris:

Anònim ha dit...

Gertrudis té cançons que et fan ballar aquesta rumba catalana!

Laura ha dit...

Sueño contigo ¿que me has dado?
sin tu cariño no me habria enamorado,
sueño contigo, ¿que me has dado?
y es que te quiero y tu me estas olvidando.

Et sona això? Doncs és el que jo no em puc treure del cap a totes hores. I em distreu, no em deixa concentrar. Com a mínim tu tens al cap una cançó decent, però es que jo no em puc treure CAMELA del cap, i els odio, és música de Festa Major, als autos de xoc!! Argggg!!!

Petonets guapíssima.

Vier ha dit...

Em sonava el nom del grup però no els havia sentit mai, i he de dir que la cançó està bé, bastant millor que Camela :-D

Si em permets la correcció, en català la paraula correcta per al títol seria taral·lejant o taral·larejant.

yourwinterwish ha dit...

sense fer soroll certament! la rumba catalana fa ballar

Laura si que em sona, si! però millor intenta que se t'enganxi la de gertrudis, que si més és en català! jejejeje

Vier gràcies per la correcció. Ja ho diuen, mai te'n vas a dormir sense aprendre una cosa nova.

Salut!