dissabte, 29 de desembre del 2007

Innocentades

Ahir va ser Sants Innocents. Però tot i així, va semblar un dia normal i corrent com un altre. Un divendres com un altre. Al menys, això em va semblar a mi. Tinc la sensació, que any rere any es va perdent el costum de fer bromes als coneguts.
Recordo que quan era una nena, amb els meus amics, ens enginyàvem les mil i una maneres de poder engatussar algú el dia dels innocents, i penjar-li una llufa a l'esquena sense que se n'adonés.
Ara és molt difícil veure a una persona amb una llufa a l'esquena, i encara més difícil veure nens intentant penjar llufes a la gent.

Que se n'ha fet del dia en que podies enganyar i tothom s'ho prenia bé, perquè estava justificat? Es perden els costums? o només són costums de nens?

Que hi farem. Jo si que em penjo una llufa al blog.

3 comentaris:

Boira ha dit...

Tots tota la raó, a mi m'agrada pensar que ja no veig les bromes perquè m'he fet gran, però que la canalla continua amb les llufes, i fent innocentades, però m'has fet pensar que fa molt temps que no veig una broma.

Bon any!

Anònim ha dit...

La meva única innocentada va ser passar-me més de vuit hores en un autobús. Així que poc sé si se'n van fer moltes o poques. Però crec que tens raó i que la tradició es va perdent... Potser es farien més a escoles i així, però si són vacances...

yourwinterwish ha dit...

Boira jo també vull creure que no veig les bromes perquè em faig gran...espero que sigui així.

Roc innocentada, tampoc! perquè segur que van valdre la pena aquestes 8 hores d'autobús.

Salut!