dissabte, 1 de desembre del 2007

Dia mundial de la lluita contra la SIDA

Avui, si surts a passejar, independentment d'on surtis, et trobes paradetes de voluntaris que demanen una petita donació per la lluita contra la SIDA. Amablement, et donen un llaç vermell si els fas una mínima donació. Llavors tu et poses el llaç vermell a la solapa de la jaqueta, i tot content vas caminant pel carrer amb cara de "Jo també he col·laborat amb la lluita contra la SIDA".
De fet, en un dia com avui, pots veure moltíssima gent amb el llacet vermell a la solapa, tots ufanosos d'haver col·laborat en una bona causa.
Com que jo també he col·laborat, doncs també vull penjar el meu llacet vermell al bloc. Perquè tots sàpigueu què:

Jo també he col·laborat amb la lluita contra la SIDA
(i m'han donat un llacet vermell)



1 comentari:

Sergi ha dit...

Com que avui no he sortit encara, que estic a casa fent el mandres, no recordava que avui era el dia contra la SIDA. Ho he recordat gràcies a tu, i m'he permès la llibertat de penjar el llacet vermell als meus dos blogs. Potser avui no hi he col·laborat econòmicament, però em dedico a investigar sobre antiretrovirals, així que suposo que m'ho puc permetre, oi?