dijous, 15 de novembre del 2007

Al cap i a la fi no està tan malament

Sembla que venir aquí a Àvila m'està anant prou bé pels meus estudis. Ja ho diuen, els canvis d'aires normalment van molt bé, i a mi m'està anant fantàsticament bé.

Resulta que quan vaig començar Magisteri Musical (estudiar per mestra de música), m'agradava moltíssim. És a dir, m'agradava molt tocar instruments, cantar, ensenyar cançons, etc. qualsevol cosa relacionada amb la música. Però em vaig trobar a una "molt bona amiga" que em va fer avorrir gairebé tota la música, és més, vaig arribar a pensar que no servia per ensenyar música, i en definitiva vaig arribar a la conclusió que jo no em volia passar la resta de la meva vida laboral ensenyant música.

Però aquí, a Àvila, sembla que visqui en un altre món. Fins i tot m'entren ganes de ensenyar música als nens, és a dir, de ser mestra de música. Per primer cop, en tres anys (des que vaig començar magisteri musical), estic gaudint del plaer de poder ensenyar música.

No ho se, potser és temporal o potser no, però ara per ara no em faria res ser professora de música en una escola.

M'hauran posat alguna cosa a la llet de l'esmorzar??




----------------
Mentre estava escrivint, escoltava Strombers - La gota via FoxyTunes

4 comentaris:

Laura ha dit...

Jo també he tingut alguna crisi d'indentitat com la que has patit tu, però al final, si t'agrada el que fas, tires endavant. Ànims, que si és el tercer any ja tens la Diplomatura a tocar.

Unknown ha dit...

Qui val, val!!! i crec que tu el de ser mestra t'agrada i ho dic perque et connec molt be. Quan treballes amb la canalla se t'omple la cara de felicitat. Realment vals molt per se mestra i per ser monitora. (que li donguin a la cabrona aquella, que no te cap altre nom) aprofita força l'estada a avila. una abraçada!!!

Roc ha dit...

Jo no tinc estudis i també em qüestiono si vull ser el que sóc xD Se suposa que estic aprenent un ofici, però potser m'agradaria fer coses diferents.
Si a tu t'agrada el que fas és genial, res millor. Endavant!

Vier ha dit...

Doncs que et duri el plaer, nena!

Per cert, el dibuix és molt bo.