dissabte, 10 de novembre del 2007

Sessió de Cine

Ahir vaig anar al cinema. Cosa que feia temps que no feia (quan dic temps em refereixo a un parell de mesos). Ens vam ajuntar uns quants de la residència i vam escollir pel·lícula. La cartellera d'aquesta setmana estava prou bé, "El orfanato", "13 rosas", "Supersalidos", "Leones por corderos"... i un parell més que no recordo.
Vàrem escollir anar a veure "Leones por corderos" que és la última pel·lícula dirigida per Robert Redford i com a protagonista Tom Cruise. Estareu pensant: I per què no vau anar a veure El orfanato? doncs perquè hi ha una altra noia de la residència que hi volia anar, i no podia i ho vàrem posposar.
Doncs això, vam anar a veure Leones por corderos. Una película d'una durada de 2h aproximadament, i que parlava sobre el conflicte amb Afganistan. Històries de la guerra americana. Una película que, suposo que si fos americana, em faria pensar molt més del que m'ha fet pensar ara.




----------------
Mentre estava escrivint, escoltava Maroon 5 - This Love via FoxyTunes

1 comentari:

Roc ha dit...

jo no vaig gaire al cinema... potser cinc cops en els últims cinc anys, i més de la meitat va ser ara fa un mes xD
Per cert, amb això d'anar al cinema et deus haver sentit com a casa. Estàs a espanya i a l'hora d'escollir només tenies l'opció en espanyol. Aquí també tenim aquesta gran varietat lingüística, ja ho saps