dilluns, 5 de novembre del 2007

Tradueixo o no tradueixo? (Part 2)

Degut a la meva indecisió sobre la traducció de la pàgina o la no traducció de la pagina, desprès de finalitzar l'enquesta ja tinc la resposta. La resposta que m'heu donat tots vosaltres amb els vostres vots.
Els resultats han estat els següents:

No, valga'm Déu. Què n'aprenguin 40%
Posa-hi un botó d'autotraducció 60 %
Millor un altre blog 0 %
Bé, doncs ja tinc la resposta. Posaré un botó d'autotraducció, què encara que la traducció no sigui massa bona, ja ho entendran.
Gràcies a tots per la vostra col·laboració.

1 comentari:

Roc ha dit...

celebro la decisió, jo també vaig pensar que aquesta era la millor opció. Ara la feina és teva, que hauràs de mirar-te dos cops l'ortografia xDD No, però de faltes no en fas...
Apa, tots contents.