dimecres, 28 de novembre del 2007

Catosfera: el meu gat!

Avui, estava asseguda a una de les meves parets preferides. Mentre el meu cos xuclava una mica d'escalfor d'aquest sol que es digna a sortir de tant en tant, he vist passar un minin . Era un gatet de color blanc preciós... bé el cert es que m'agraden tots els gats que pugui veure.
Però el fet es que m'ha vingut la melancolia i m'he posat a pensar amb el meu gatet, que es troba per terres catalanes. I llavors he pensat (si, perquè de tant en tant faig aquestes coses): Calla! ensenyaré a la catosfera el meu gatet!
I aquí teniu el meu gat, es diu Tom, encara que quan el crido jo respon al nom de "Titi", "ninu" i un llarg etc.





----------------
Mentre estava escrivint, escoltava Bon Jovi - I'll be there for you via FoxyTunes

7 comentaris:

Eva ha dit...

és preciós!!!!!! jo també tinc un gatet, es diu mixu, i sí, també respon per "titi"....son genials els gats....

Unknown ha dit...

Com sempre he dit és un bon tros de gat!!! li dec moltes coses a aquest tros de capullo (ho dic en bona fe) jejejejejej. una abraçada!!!

Boira ha dit...

Que mono!! M'encanten els gats, sempre he tingut.

Anònim ha dit...

Jo tinc una gata i no respon a res ... fa el que li dona la gana.

Vier ha dit...

Uix, odio els gats, em donen al·lèrgia i em deixen fet un moc de persona :-(

Anònim ha dit...

Hola Tom, encantat de conèixer-te!

yourwinterwish ha dit...

Doncs queden les presentacions fetes!

Salut!