dissabte, 3 de novembre del 2007

FELICITATS PALLASSA!!

Avui toca parlar una mica de mi, perquè un cop a l'any és el meu dia. Bé també és el dia de molta gent més, però que no conec. Però bé.
A que no endevineu quants anys faig???

Una matinada del 3 de novembre de fa 22 anys, vaig néixer jo. Exactament a les 3:00 a.m (popularment dit les 3 del matí). Un pes una mica just, 2,750 kg. que de fet, ara, encara conservo (lo del pes just, esclar).
Així és. Ha arribat el dia en que faig 22 anyets, coneguts com els dos aneguets.
I com em diuen els meus amics, ja estàs més lluny dels 20 i més a prop dels 30!
I com que m'estimo molt, em felicito a mi mateixa! jejeeje
FELICITATS PALLASSA!!
Felicitats també a tots els nascuts el 3 de Novembre! Som els millors!

4 comentaris:

Vier ha dit...

Moltes felicitats, i que la celebració sigui ben sonada!

Per cert, molt ben fet això d'estimar-te. No hi ha res com la moral alta :-D

Roc ha dit...

Merda, ja m'has atrapat, m'hauré d'espavilar si et vull guanyar.

Laura ha dit...

Moltes felicitats, moltes felicitats, et desitjo Yourwinterwiiiish, moltes felicitats!!!
Plas, plas, plas

Roc ha dit...

Ah per cert, ahir et vaig felicitar, era la meva manera xD Però per si de cas ho farem com de costum:
Moltes felicitats!!!!!