dimarts, 6 de novembre del 2007

Sóc oient del Freakandó Matiner

Des que estic per terres castellanes no recordava escoltar el programa de radio de Freakandó Matiner. Aquest programa l'escoltava cada dia, l'any passat, mentre anava a la universitat pel matí.


Aquest matí, com que encara estic a Catalunya (a la tarda ja estaré per terres castellanes :( ), i m'he aixecat prou aviat, l'he pogut escoltar per la radio convencional, i així recordar-me que cada matí, encara que sigui per internet, de 6 a 10 el puc escoltar.


Així doncs, mentre estigui per terres castellano-lleoneses, escoltaré el programa matiner més escoltat a tot Catalunya, que em fa riure i em diverteix.




Si el voleu escoltar, heu de sintonitzar amb Rac 105 o anar a la web.



3 comentaris:

Roc ha dit...

No l'he escoltat mai. Potser algun dia m'hi animo. Miraré de pensar-hi.

Eva ha dit...

ei gràcies per la felicitació!
bé, malgrat estiguis per terres castellanes el que pots fer és descarregar-te el podcast i escoltar-lo en un altre moment o bé escoltar pel matí el programa del dia anterior, no?

Anònim ha dit...

Fan molta conya en aquest programa, genial, una molt bona manera de començar el dia.