diumenge, 11 de novembre del 2007

Monòlegs: Primera part

Ahir vaig tenir l'oportunitat d'anar a un monòleg en viu i en directe. Aquí a Àvila, hi ha un bar que fa un cicle de monòlegs durant el mes de Novembre. Ahir li va tocar l'oportunitat al monologuista de Màlaga, Tomás Garcia. El monòleg va durar 1:30h i va unir tots els monòlegs que havia realitzat al programa de RTVE "El rey de la comedia".

Aquí us deixo unes fraccions del monòleg que vaig escoltar ahir i amb el qual vaig riure moltíssim. Que els disfruteu!





----------------
Mentre estava escrivint, escoltava Maroon 5 - This Love
via FoxyTunes

4 comentaris:

Roc ha dit...

Per què crida tant? En la teva actuació també?
I al primer vídeo no para de dir espanya. UH!
hehe, celebro que t'ho passessis bé, això és bo.

Don Agrio ha dit...

Noe!!!! No em diguis que estás per Ávila! A veure si cuan passis per Atocha quedem i sortim de festa per Madrid o, qué coi, que Madrid et queda a tir de pedra! jeje

Escolta, agregam a donagrio@hotmail.com, que acabo de cambiar-me de compte i encara estic "important" contactes xD

Petons! ;)

Carlota ha dit...

No està malament, però, com diu el Roc Sang, per què crida tant???

yourwinterwish ha dit...

Roc Sang no va parlar massa d'espanya, va parlar molt dels andalusos, ja que ell és malagueny.

don agrio no vaig gaire a madrid, només quan torno però tranqui ara ja parlarem més.. jejeje

Ei! Carlota benvinguda al meu blog. No crida tant com al programa, peró si que s'emociona quan explica les coses.