dimarts, 27 de novembre del 2007

Un dubte...

Des de sempre que tinc un dubte grandiós, però des que em trobo per les Espanyes sembla ser que aquest dubte s'ha anat fent més gran i més gran fins que em rou als ossos no saber-ne la resposta.

Per què els castellans quan parlen criden???

De veritat que no ho entenc... sembla que aquí quan estan un grup de persones parlant estiguin fent una competició de aviam qui es fa sentir més, es a dir, aviam qui té la veu més forta o sap cridar millor. No saben parlar com persones civilitzades, o potser per ells això és ser civilitzat...

No ho se, però a mi m'ataca dels nervis!

I jo els dic...


7 comentaris:

Sergi ha dit...

Vols dir? Potser és qüestió de que són de poble... als pobles sembla que tenen tendència a cridar més. A Àvila has dit que estàs?

Carlota ha dit...

Bé, de fet deu ser una mica com quan li parles a una persona que no parla la teva llengua, que li parles cridant.

Xexu: a qué vé aquest prejudici? A més, jo diria que a ciutat es crida molt, però molt més que a un poble ... pobre noi ...

Boira ha dit...

jajajaj, si que criden més si. Aquest estiu vaig estar al poble de la meva iaia, i la veritat és que em deixaven sorda.

Xexu: Que és aquesta discriminació pels de poble?? Si, vale, reconec que cridem més, però ESCOLTAAAAAAAAAA!!

Anònim ha dit...

És la imatge que em van deixar quan era petit i mirava la tele! Sempre vaig veure que ens els debats espanyols es creava un batibull insuportable de crits, mentre que en els catalans es mantenia una disciplina, un ordre, un respecte pel torn de cadascú.

yourwinterwish ha dit...

xexu si estic a Àvila, però no només ho fan aquí a Àvila ni només als pobles, sinó a tot arreu!!

Carlota Jo quan parlo amb una persona q no parla català no li crido més...

Boira Benvinguda, al final no eren al·lucinacions meves que en castellà es crida més. Ben fet, aquí defensant el poble!

Roc és que potser els catalans som civilitzats de forma més respectuosa... vés a saber!

Vier ha dit...

A mi això m'agrada molt, quant més xivarri millor :-D

Mani, fill de Mani ha dit...

Veigos que no sigo perquè porten tot lo dia al bar fent lo dropo i claro, l'alcohol se comence a manifestar, ja se sap que quan algú és desinhibeix cride i cante!