dijous, 29 de novembre del 2007

Avui hi ha festa....

Avui hi ha festa... (i no la fa Sant Josep)


Resulta que demà es celebra la festa de la meva escola, la Escuela de Educación y Turismo de Avila. Això significa, que avui hi ha doble festa universitària, la de Magisteri i la de Turisme. Que hi hagi doble festa, també implicarà: doble borratxera, doble diversió i sobretot, per molts, doble ressaca. Perquè ja se sap, que entre els universitaris els excessos d'alcohol és lo més normal del món.

Bé, doncs aquí a la residència, tan sols és una excusa més per fer "botellon". En van fer dimarts, perquè ja s'havia acabat el programa de Supermodelos el dia anterior, en van fer dimecres perquè el dimecres hi ha lo de la ruleta de no se quin bar d'aquí i avui, perquè és la festa de magisteri i turisme per suposat! i demà perquè serà divendres, i ja s'haurà acabat la setmana i començarà el cap de setmana i dissabte, nassos! és dissabte s'ha de sortir.... total que l'únic dia que em lliuro de dormir tranquil·la és el diumenge a la nit i el dilluns.

Jo per no trobar-me amb tot el merder, me n'aniré a fer uns dards al meu bar preferit d'aquí, on hi posen musiqueta interessant. I quan cregui que aquí ja hi ha tranquil·litat, doncs cap a dormir hi falta gent... que porto unes nits...

I demà... tothom amb ressaca!! és lo que té la festa.


6 comentaris:

Vier ha dit...

Doncs això de l'hora d'arribada no ho veig massa clar. Com no estiguis llençant dards fins les 3 o les 4...

No ets aficionada a l'alcohol, doncs?

Anònim ha dit...

Collons!! Quina vida!
Jo només bec més del compte un o dos cops l'any. Així doncs... No podria ser universitari tampoc en aquest sentit xD

Laura ha dit...

Festa, festa i més festa. A totes les facultats tot s'acaba igual. Mmmm no entenc això de la celebració de supermodelo. Algun vincle especial amb el programa?

Jo, també sóc de les teves. Prefereixo passar l'estona amb els 4 amics en un bar fent un parell de cerveses, que no pas el botellon. Tot i que de tant en tant, uns cubatilles no fan mal i més si són dels meus!!! ;)

Petonets, wapissima.

Unknown ha dit...

eccc no tenen res mes que fer festes per qualsevol cosa, a mi m'agrada la festa i sorti a fer cervesetes, però cada dia festa....no és bo. una abraçada!!

yourwinterwish ha dit...

vier no sóc gaire aficionada a l'alcohol i menys a sortir i a fer festa cada dia.

roc no es qüestió d'emborratxar-se empre, però si de beure cada vegada que surts... no és tan difícl ser universitari, jo no bec més del compte ni un cop a l'any...

Laura doncs que les noies estaven super enganxades a supermodelo i com que es va acabar i va guanyar la seva preferida... res, una excusa més.

Miquel es cert, no tenen res més a fer que fer festes, perquè estudiar les cansa massa.

Mani, fill de Mani ha dit...

Buff, només me faltave això... no me parlos de festes i ressaques, que ni porto una! Ahir vaig torna a sortir per Lleida i no sé com vaig arribar al pis!