dilluns, 26 de novembre del 2007

Sessió setmanal

Avui he anat força atabalada i perquè no dir-ho estressada, ultimant un treball que tinc que presentar demà sobre la metodologia Orff i aquestes coses musicals.

Però bé, aquest estrès me l'he tret quan he anat a la meva classe setmanal de Aerobox. Pels que no sàpigueu que és, és una barreja entre aerobix i kick-boxing, es a dir, donar cops de puny i patades seguint el ritme d'una musiqueta.

M'ha anat força bé, el cert es que m'he desfogat posant en aquell tros de colxoneta a la que li donava cops la cara d'una gran amiga tarragonina. Creieu-me quan estigueu molt nerviosos proveu-ho. A mi em va de conya!



Que us sembla?

6 comentaris:

Vier ha dit...

Em sembla bastant heavy, la veritat. Les bufes són tan fortes com en kick boxing?

Anònim ha dit...

Uhhh, doncs hauré d'anar amb compte de no fer-te enfadar mai si et tinc al costat! xD
A mi també m'agradaria practicar aquesta violència per desfogar-me, però potser ho preferiria fer sense un ritme marcat...

yourwinterwish ha dit...

vier depèn de la bufa i de la motivació que tinguis. Jo pego bastant fort a l'aire, algun dia se'm rebotarà, jejeje.

Roc jo sóc molt bona nena!! El fet de que hi hagi un ritme marcat, fa que els cops siguin més marcats... a mi m'agrada que em donin un ritme a seguir, perquè al cap i a la fi, si et baralles ho acabes fent amb un ritme.

Laura ha dit...

Jo ja n'havia sentit a parlar. Vaig estar a un pas d'apuntar-m'hi, però vaig pensar que ja sóc prou "pupes" com per practicar aquest esport, encara que només sigui per alleugerir tensions. Jo prefereixo agafar el meu iPod i anar a correr o "machacar-me" al gimnàs. Petonets, guapa.

Mani, fill de Mani ha dit...

Jo he fet de presentador a l'exhibició d'aeròbic del meu poble i vaig donar pas a una sessió d'aerobox! Està xulo, l'acompanyave, com no, la canço "eye of tiger" de Rocky!!!

yourwinterwish ha dit...

Laura doncs reina, no saps el que et perds. Mal no te'n fas perquè la majoria de cops dones cops a l'aire. Prova-ho un dia!

Mani Així ets presentador de sessions d'aerobic i aerobox? i practicant? jejeje