dijous, 8 de novembre del 2007

Es diu Vilafranca, aquí i a l'Antàrtida

Resulta que torna a córrer per internet una altra convocatória de Boitcot al cava català. Com és normal sempre arriba a en èpoques nadalenques. Per part d'un dels companys que he fet aquí en terres castellanes, m'ha arribat el següent correu electrònic:

Empieza la guerra del cava

La noticia de hoy es que en Villafranca del Penedés se niegan a colgar la bandera española, porque no pertenecen a este país. Para esta población la venta de cava es una de sus principales actividades económicas, por tanto, como en otros años, unámonos en no comprar cava 'en paises extranjeros', que nuestro dinero se quede para que nuestro país prospere, y no para que un grupo de caraduras vivan muy bien con este cuento.


DAR LA MÁXIMA DIFUSIÓN POSIBLE, QUE NO SE RÍAN MÁS DE NOSOTROS


Villafranca del Penedés, capital mundial del cava, rechaza la bandera española

Presentada una moción en Villafranca del Penedés reclamando que el Ayuntamiento izase las banderas española, catalana y europea fue rechazada por los grupos nacionalistas. Se aprobó una enmienda de los independentistas del CUP –grupo convocante de la manifestación de Gerona en la que se quemó un retrato del los Reyes– para que sólo ondee la catalana. Según informa e-noticies, el pleno fue invadido por una treintena de independentistas portando carteles con el lema 'Española no, catalana, sí'.

Bé, em sembla que no hi ha molt a dir. Per cert on està Villafranca del Penedés?? i per cert, aquesta frase: "unámonos en no comprar cava 'en paises extranjeros'" Catalunya és un país estranger?? i nosaltres, els catalans sense saber-ho!

Jo com cada any, seguiré bevent cava català, ja que està molt bó.

Brindem Catalans. Visca el cava català!

1 comentari:

Laura ha dit...

Aquests companys teus saben el que diuen o es deixen portar? Jo no entenc com hi ha gent jove que no entengui els catalans, encara que siguin de castella. Jo els diria que si volen fer boicot que facin, però que per la mateixa regla de tres, els impostos que els paguem no els vulguin, que el PIB que genera Catalunya es quedi aquí i que ens deixin en pau i beguin cava espanyol que pots contar el bo que és.
Petonets i ànims per aguantar per territori comanxe.