dimecres, 21 de novembre del 2007

Mem - Temps enrere

Des del bloc Eva diari, l'Eva m'ha passat aquest mem prou curiós. Em costarà una mica, ja que tindré que fer una mica de memòria, i aquesta última ja em comença a fallar... Bé, deixem-nos de tonteries.

1. Jo, 10 anys enrere: Aviam, 10 anys enrere.... això vol dir que tenia 12 anys acabats de fer, cosa que implica que estava a 1r d'ESO. Això vol dir que acabava d'entrar al Institut. Concretament a aquesta hora, estava a alguna classe avorrida, juntament amb els meus nous companys majoritàriament d'Adrall. Uff, quins temps aquells.

2. Jo, 5 anys enrere: Tenia, 17 anys, també acabats de fer... estava a 2n de BAT tecnològic, però tecnològic pur. Tenia la intenció de un cop feta la selectivitat entrar a cursar Enginyeria Tècnica en Informàtica de Sistemes. La classe era una canya, em sembla que per aquesta època estàvem preparant el pessebre de professors de plastilina.

3. Jo, 1 any enrere: Llavors en tenia 21, acabats de fer com aquell qui diu. Estava cursant 2n curs de Magisteri musical, amb un cert complexe amb la meva veu, ja que segons una professora no cantava gens bé. Fa un any m'estava currant un treball sobre la Síndrome de Down, catxo treball que va sortir.

4. Ahir (20 de Novembre): Estava plovent força, la temperatura una miqueta baixa ens feia pensar que cap a la nit a lo millor cauria alguna bolba de neu, però al final no va baixar prou la temperatura. No vaig fer res amb tot el dia, ja que la única classe que tenia me la van suspendre perquè la professora estava malalta. Bé, si que vaig fer alguna cosa, vaig anar al gimnàs, a passar l'estona, com cada dia.

5. Avui (21 de Novembre): Fa un sol esplèndit, he anat a totes les classes i m'he passat dues hores d'Expressió Corporal saltant a corda, jugant amb la goma (aquell joc que jugava a l'hora del pati anys enrere...), i ballant el "Patio de mi casa". M'ho he passat pipa!

6. Cinc cançons de les que et sàpiguis la lletra: Ospa! només cinc?? te'n podria dir moltíssimes, però tinc que quedar-me amb 5. La Fuga - Por verte sonreir, Within Temptation - Our Farewell, Els Pets - L'amant que no et toca, Sonata Arctica - Tallullah, Marea - Corazón de Mimbre. Bé en se un fart, de rock català la majoria que escolto, però se n'havia de triar cinc...

7. Cinc llocs ideals per visitar: Aviam... jo diria Viena (tinc moltes ganes de visitar la ciutat de la música), Oslo (aviam si dura tan el dia com he sentit dir), Sevilla (però solament de visita), Toledo (que m'han dit que és molt bonic) i Esterri d'Àneu (em va agradar moltíssim quan hi vaig anar).

8. Cinc coses que m'agrada menjar: Un plat de sopa, m'encanta, Pa amb "Nutella", és el millor berenar. Macarrons amb salsa de tomàquet (com més senzills millor, i si els faig jo, encara més bons), l'Arròs bullit (que ens va preparar un amic a finals d'aquest estiu, senzillament boníssim) i els flams del meu poble (es a dir, productes làctics Ermengol, no és publicitat, però es que estan bonissims!!)

9. Cinc joguines preferides: La meva preferida era un pàrquing per cotxes de joguina de pisos (mai me'l van regalar), la plastilina (no me'n deixaven tenir perquè ho embrutava tot... :-( ), els Pin i Pon (quines pel·lícules que muntava.), el mecano (això de poder construir coses em va molar...) i el joc per fer figures de ceràmica (curiosament era Mediterraneo, que se n'ha fet d'aquests?)

10. Cinc distribucions de GNU/Linux preferides: Conec poc de Linux, i no en tinc cap de preferit. A més fa molt temps que vaig deixar de estar al dia en qüestió de linux. M'hauré de posar al dia. En puc dir alguna, la que m'agradava a aquell època:
Suse Linux
Red Hat
Knopix (Linux que s'arrancava des de cd)
Debian
Ubuntu (Aquest no l'he tocat gens, però l'hauré de provar se'n parla molt bé.)
Ja ho se, m'he d'actualitzar! jejeje

11. Cinc persones a les que els passes aquest mem.
No en tinc ni idea, perquè la majoria ja l'heu fet. Però per si no l'han nominat en Vier. i si el vol fer algú més, que amb tota la llibertat del món el fagi, i ens ho comuniqui que així el podrem seguir.

----------------
Mentre estava escrivint, escoltava Dusminguet - Rumbeta Bona via FoxyTunes

3 comentaris:

Roc ha dit...

caram, vas canviar una mica. estudiaves per a informàtica i acabaràs música.
I a les joguines ens has deixat sense parxís! :p

Vier ha dit...

Pessebre de plastilina a 2n de batxillerat!? Quina sort, al meu cole no hi havia res d'això, i mira que eren ben religiosos, els fills de puta! Suposo que hi devia haver un excés de caganers, no?

Ala, jo vull fer classes d'Expressió Corporal, ha de ser molt divertit!

Arròs bullit!?

Que bé Rumbeta Bona, tot un temazo!

El meme ja m'havia arribat des d'Un Cel Vermell. El faré.

yourwinterwish ha dit...

Roc ospa!! no hi vaig caure en aquell moment perquè quan era petita no hi jugava massa al parxís, això és ara! jejeje

vier si noi, a 2n de batxillerat ens ho passàvem d'allò més bé. El cert que està en una biblioteca donant classe, ens va motivar força. Quan vulguis t'apuntes a fer expressió corporal! jejeejje