dijous, 22 de novembre del 2007

El que s'ha de sentir


Cris, me maquillas porfa??
Jo tia, es que ahora no tengo tiempo, si acaso despues de la cena.
Tia, es que luego no tendremos tiempo.
Bueno, pues de momento te pongo la base y luego te maquillo como me maquillaré yo, así iremos igualitas.
Es que cada frase que surt de la seva boca és... indescriptible.
Aquesta nit les meves companyes de darrere la porta surten de festa, resulta que és la festa d'infermeria, i clar, aquestes no se'n perden cap. Però sabeu que és el millor del cas?? doncs que es posen d'acord fins i tot per vestir-se: "Hoy toca vestirnos de arriba blanco y de abajo negro, eh?, es que así pareceremos hermanas"
Entre la roba i el maquillatge...

Res a dir! Com a mínim la foto és bonica.

----------------
Mentre estava escrivint, escoltava Various Artists - Tu que has vingut via FoxyTunes

3 comentaris:

Laura ha dit...

Jo tia.

Són boníssimes aquestes dues veïnetes, eh? Ara, que tu també déu ni do. Deus estar esperant-les amb candeletes, perquè et donen tema!

Tia!

Unknown ha dit...

Em sembla que ho posare amb practica amb lo del maquillatge i la roba amb el kike i el gregori "asi iremos igualitos i bonitos de arriba a bajo ,pareceremos los hermanos llimac". impresionant deu meu com es pot ser aixi de cusi a la vida!!! Estas ven distreta,sembla un culebro. una abraçada molt forta.

yourwinterwish ha dit...

Laura Jo tia, t'ho juro per la cobertura del meu mòbil, que vull ser com elles!!! jajajaja La veritat es que si no les hi tingués estaria molt millor perquè de veritat que l'ambient super pijo "palo" no m'agrada gens.

Miquel ja m'agradarà veure-ho quan ho feu. Per si de cas no hi sóc quan ho feu, envieu-me fotografies, perquè ho vull veure!!!