dilluns, 19 de novembre del 2007

MEM - 10 Preguntes

Des del bloc martini amb vodka, la Laura m'ha passat un mem. Pels que no sapigueu que és, aquí teniu una explicació.
És el primer que faig, aviam què tal. "Allá voy!!"

1. Quant temps portes com a blocaire?
Doncs vaig fundar un bloc al gener del 2006, però al poc temps el vaig abandonar. Ara mateix ja ni existeix. Aquest bloc el vaig començar el setembre del 2007, així que porto molt poc temps, perquè el primer bloc va ser poca cosa.

2. Com vas saber de l'existència dels blocs?
Tinc un amic, el David, va crear el seu bloc "Esos discos estupidos" en el 2005.

3. Digues 5 blocs que segueixis diàriament.
Uff, pregunta difícil perquè apart dels que tinc linkats en segueixo molts més. Però vinga, si se n'ha de dir5 els dic. Segueixo el Fotolog, Lo manicomi, Martini amb vodka, Sota un cel tan blau i Strawberry fields. Tot i que ja he dit que en segueixo molts més. jejeje

4. Ets lector anònim d'algun blog?
Si, de tots aquells que no he deixat cap comentari per donar-me a conèixer. Cada dia sóc lectora anònima de més blocs, perquè cada dia en conec de nous.

5. Alguns autors que et generin especial simpatia.
Aviam, pregunta difícil. Vinga va, en Roc, en Vier, la Laura, la Carlota i en Kapde.

6. Amb quins 5 blocaires aniries de marxa?
Sembla que aquestes preguntes es van complicant a mesura que vas passant. És difícil escollir la gent per sortir de marxa sense conèixer-los. Però si s'ha de triar algú amb la Laura, el Vier i en Roc.

7. Amb quins 3 blocaires passaries una nit de bogeria sexual.
Ja dic jo, que conforme passen les preguntes l'assumpte es va complicant. Per triar algú per passar una nit de bogeria sexual es millor conèixer-los. Però bé, en diré un, amb el Vier, perquè com bé diu ell, ens entendriem força. Ei, sense ànims d'ofendre a ningú!

8. T'has enamorat mai d'algun blocaire?
Aquesta és més fàcil. No, tot i que hi ha blocaires que els hi tinc una simpatia especial.

9. Estàs satisfet amb el teu bloc?
Molt. La gent em llegeix, escric el que m'agrada i el que penso, em deixen comentaris. I el més important, pertanyo a la Blocsfera Catalana. Estic molt satisfeta

10. Escull entre 3 i 5 blocaires per a què facin aquest mem.
Que el faci qui li vingui de gust, però m'agradaria saber que en pensa en Mani,fill de Mani i la Carlota.

----------------
Mentre estava escrivint, escoltava Savatage - Gutter Ballet via FoxyTunes

8 comentaris:

Roc ha dit...

Al final l'has fet :p jo també te l'havia demanat, potser no l'has vist. És divertit això de fer el mateix mem diversos blocaires que ens coneixem. Es poden treure conclusions xD Per exemple, tu i la Laura sortiríeu (sortireu?) juntes de festa. També ho faríeu amb mi, però jo he dit que prefereixo llegir blocs que sortir de marxa.
Salut!

kapde ha dit...

Jo em reservo el dret de no respondre, que això em recorda a les cadenes de correus.

M'afalaga la teva consideració com a bloguista tot i que el tinc molt abandonat, jo...

De totes maneres aprofito per saludar-te.

Petons i no et constipis!

Laura ha dit...

Quan vulguis ens n'anem a tancar totes les discoteques wapa!

Carlota ha dit...

Hola! He hagut d'estar llegint una bona estona, que he estat aïllada un munt de dies (ja ho he explicat al meu bloc). Tinc un dubte. Sóc jo la Carlota a qui li passes el mem? Petonets.

Roc ha dit...

Uix, al meu missatge anterior havia escrit una cosa que he eliminat i crec que era necessària. Després de dir que prefereixo llegir blocs que anar de festa havia dit que de totes maneres a mi també m'agradaria sortitr amb vosaltres. Però ho he eliminat perquè per sortir sóc especial i ja m'he vist tot avorrit en una discoteca i he dit treu, treu xDD Això sí, m'han agradat les vostres respostes i no ho descarto pas!
Espero que l'aclariment hagi estat útil. (a vegades puc ser tan sec i esquerp com abans, ho sento).

Mani, fill de Mani ha dit...

Hola mywinterwish! M'afalague molt que haigos pensat en mi. Pos això, que faré lo meme. Fa poc que te seguixo, però ja m'he fet assiduo, m'agrade molt la filosòfia en que te prens la convivència i me faltan molta gràcia les teus companyes.
Records des de la terra!

Vier ha dit...

Que bé!

Primer sortim de festa tots plegats i després anem a per la bogeria sexual :-D

yourwinterwish ha dit...

Roc ho sento no me n'havia adonat. Però ara ja està fet! jejeje potser t'ho passaries bé i tot amb nosaltres de festa.

kapde Salutacions, si que es cert que tens el bloc una mica abandonat.

Laura i tant que sí!

Carlota no passa res! ara ja tornes estar per aquí.

Mani Com em podia oblidar del blocaire de les terres de l'Ebre? et llegirem segur!

Vier Quin dia ho fem això?? jejeje

Gràcies a tots pels vostres comentaris!!